ارتباط با ما و درباره ما

 درباره ما

پاک ایمان طب سلامت ومجله علمی خبری سلامت و تندرستی پاکیمان اولین پایگاه اطلاع رسانی کامل در حوزه طب سنتی و مکمل ، کل نگر، اکسیژن تراپی ، ازن تراپی و کنترل عفونت با هدف ارتقای سطح آگاهی و در نتیجه ارتقای سطح سلامت عموم مردم در سال ۱۳۸۸ راه اندازی شد.

این پایگاه با گذشت چند سال از فعالیت مستمر خود در حال حاضر میزبان  کاربران اینترنتی سلامت جو در فضای مجازی میباشد.

دوستان عزیز ماموریت ما این است که اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی درباره شیوهای درمانی و زندگی سالم در اختیار شما قرار دهیم.اطلاعاتی که با حمایت و بهره گیری از نظر کارشناسان برجسته دقیقا بررسی شده و بر روی سایت قرار گرفته است.

سعی ما بر این است که بتوانید با آگاهی کامل ، از تمامی طب ها راه سلامتی را برای خود و خانواده تان در پیش بگیرید.

اما این اطلاعات جایگزین مناسبی برای مشاوره با پزشک نیست.نیازهای بهداشتی و پزشکی افراد متفاوت است ، یادتان باشد قبل از هرگونه تجویز و خوددرمانی از پزشک خود درخواست راهنمایی و کمک کنید.

مشاوران پاک ایمان طب سلامت جمعی از کارشناسان و پزشکان و متخصصان زمینه های گوناگون نظیر مشاوران طب سنتی و مکمل و روانشناسی، تغذیه و متخصصین بیماریهای عفونت هستند. که ما برای تنوع شیوه اطلاع رسانی و آموزش مداوم مدل های مختلفی از ابزارها را انتخاب کرده ایم

 

تماس با ما     

 ثبت نام اموزش طب سنتی و مکمل برای عموم ازاد میباشد

چگونه سلامت بمانیم ؟

شرکت ما ارائه دهنده راهکار های نوین درمانی و آموزش طب سنتی و مکمل اماده ارائه خدمات به شما مردم عزیز می باشد و همچنین این شرکت سالم ترین روش های پالایش و ضدعفونی  آب ، هوا و غذا بدون هیچ گونه استفاده از مواد شیمیایی و بصورت کاملا ارگانیک و با بالاترین راندمان ضدعفونی کنندگی را به شما عزیزان سلامت دوست ارایه می دهد .

  

فرم مشاوره درمورد بخش ازن تراپی

فرم مشاوره در مورد بخش پالایش و ضدعفونی آب ، هوا و مواد غذایی

 


ایمیل  mag.pakiman@gmail.com

فرم ارتباط با ما

فرم پیشنهادات و عضویت در خبر نامه

مجله و فروشگاه اینترنتی سلامت و تندرستی پاکیمان